Friday, October 29, 2010

Saya sayang awak...

Untuk awak tahu bahawa saya amat menghargai kehadiran awak...
Mungkin ini perangai yang tidak tahu malu...
Bak perigi mencari timba...
Memasang angan untuk menjadi halal buat awak...
Jadi saya menjaga diri...
Biar siapa dan bila...
Saya tahu saya tidak rugi...

Awak...
Terima kasih...
Banyak yang awak beri...
Tak mampu saya balas...
Terima kasih...
Kerana awak,saya masih tersenyum...
Biarlah ia menjadi rahsia kita...
Memori dan kenangan yang awak cipta...
Ianya untuk kita berdua...
Sungguh...
Terasa hanya ada kita berdua...

4 comments:

nadia said...

ehem2..siapalah yg bertuah tu ye?
hihi.. ^_^

syazana amira said...

ayat yang sungguh bermakna :)

apdm said...

salam

kadang kala dengan meluah perasaan kita, kita akan kehilangan dia :)

sugar2 kapas strawberry said...

kita sama.. :(

Bewitched Pet