Friday, August 13, 2010

Pengajaran Buatku

Terima kasih....
Kerana awak tinggalkan saya...
Dengan itu, saya dapat kembali semangat saya...
Saya kembali merasa lega...
Kerana saya berjumpa dengan yang lebih baik....

Mungkin tidak dapat saya menyayangi seperti mana sayangnya pada awak....
Mungkin dia mengganti tidak sebaik awak....
Tapi saya pasti....
Saya akan teruskan tanpa awak....

Terima kasih....
Kerana melukai saya....
Jadi, saya lebih immune dengan luka-luka lain....
Tabah menghadapi dugaan yang mendatang...
Kerana luka yang awak tinggalkan...
Tiada yang lebih parah dari itu....

Terima kasih....
Kerana sepanjang bersama awak.....
Saya belajar menyayangi....
Belajar berusaha mendapatkan apa yang saya inginkan...
Belajar melepaskan sesuatu yang bukan milik saya....
Tapi awak tidak ajarkan saya...
Bagaimana untuk berhenti mencintai....

Jadi,maaf....
Setelah sekian tahun...
Saya masih belum berhenti menyayangi awak....
Belum melupakan awak.....
Belum lagi untuk berhenti bermimpi....
Bahawa suatu hari nanti...
Awak akan kembali....

Saya masih belum mengesat air mata...
Yang dititiskan untuk menyedarkan awak....
Betapa saya sayangkan awak....

No comments:

Bewitched Pet