Tuesday, August 31, 2010

Akhiran

Seperti kertas.....
Apa yang saya lihat cuma apa yang tertulis...
Dan awak kertas kosong.....
Tiada apa yang diekspreskan....
Tidak menangis atau ketawa....
Saya tak tahu awak sayang atau benci...

Saya sedang memberitahu awak...
Suara saya ibarat angin...
Hanya lalu...
Tidak singgah...
Dan angin itu berkata...
Saya sayang awak...
Lalu pergi...
Tidak terkesan di hati awak...

Jadi saya tidak tahu...
Awak gembira atau sebaliknya...
Saya berharap awak beritahu saya....
Supaya saya berhenti berharap...
Beritahu dengan cara saya....
Supaya saya faham....

Saya tidak tahu sekarang...
Adakah awak ambil kisah...
Adakah awak ambil berat....
Tapi itu semua tidak penting....
Saya sudah berputus asa...
Menunggu jawapan awak...

Untuk itu...
Selamat Tinggal...

No comments:

Bewitched Pet